Powered By Blogger

12 februarie 2010

azi mi-e somn,



mi-e somn sa ies cateva ore la plimbare.
La multele grade de aici, racoarea lacului si umbra copacilor pot sa fie optiunile potrivite. Mi-e somn sa stau la o terasa, mi-e somn sa beau o bere si sa privesc fetele, sa mananc alune si sa ascult pasarile.
Mi-e somn de un gratar bine asezonat.
Mi-e somn sa ma inghesui cu lumea, prin metrou. Sa-l ascult pe trubadurul cu chitara si statie de amplificare montata pe un carucior de piatza.
Mi-e somn sa alerg cu cainele. Si mi-e somn sa mai beau o bere, sa continui sa fac ochi dulci fetelor. Celor ce nu se sperie dupa prima ochiada.
Cred ca mi-e somn sa incerc ceva nou.
Probabil sa-mi vopsesc unghiile, sa-i
fac pe plac cainelui. Tot mai des imi
spune ca in casa noastra lipseste o
mana de femeie...
Liniste va rog, vreau sa mi-e somn...!

Un comentariu: