Powered By Blogger

18 februarie 2010

Contratimp


Imi intind aripile...
Te asezi ostenit.

Mi-e sete de zbor...
Ti-e somn de repaus.

Sarut cuvantul...
Imbratisezi tacerea.

Visez primavara ce va veni...
Retraiesti primavara trecuta prin tine.

Iti astept glasul...
Imi trimiti cuvinte mute.

Iti mangai parul...
Imi zambesti indepartat.

Iti intind sufletul in palma...
Ai palmele pline de suflete.

Privesc curioasa orizontul...
Surazi stins a “deja vu”.

Incerc sa aprind o candela in noapte...
Aprinzi inca o stea pe cerul de ieri.

Iti ofer rasaritul zilelor mele...
Il acoperi cu perdeaua grea a indiferentei.

Imi simt aripile grele,
cuvintele frante,
visele ranite...
Sufletul cauta cu pasi sovaielnici drumul inapoi spre casa...
De acolo nimeni nu-l va mai alunga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu